Det är allt som räknas.

Herr T har gått och jobbar. Ja, det var faktiskt 4 timmar sen. Jag har lite tråkigt, men det är rätt skönt att ha tråkigt ibland. Du pysslar med tråksaker som du inte hinner göra när någon är borta: hittar bloggar att strö läsa, skriver onödiga blogginlägg, författar små inlägg på forum, löser korsord och slötittar på tv. Hela tiden har du liite tråkigt, men inte så där jag dör tråkigt.

Så, förutom detta har jag även hunnit med revaxör. Jag hör ju så jävla illa så jag trodde det var en vaxpropp. Det tror jag inte längre. Ingenting hände. Inte som jag märkte i alla fall, jag fick bara ett märkligt lock för örat. Borde kanske gå och kolla upp det? Behöver eventuellt hörapparat om några år.

Och hur ser veckan ut för Madam då? Jo, som följer
  • Jobba (så klart)
  • Måndag: möte efter jobbet
  • tisdag: gå och träna.. Hua.
  • Lördag: Trosa besök, gå och kolla mormors grav, mammas gamla hus och hennes gamla skola. Och stosa i Trosa så klart (haha.) Hemkomst på söndag.
Kanske hinner klämma fin något mer. Just nu oroar jag mig mest för mitt komma ut inlägg på bloggen och om det blir några reaktioner. Men jag försöker ta det med ro, jag är vad jag är. Jag är stolt över den jag vet, och jag vet att de viktiagaste i mitt liv don't give a fuck. Det är allt som räknas.

Kommentarer
Postat av: lillavild

du ska inte tänka "hua" du ska tänka "TJOHO!"

2011-08-07 @ 23:13:23
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

Det går mellan hua och tjoho. Rätt vanlig grej i min värld.

2011-08-08 @ 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0