En fantastisk fin dag

Har varit en fantastisk fin dag idag. Fast det har regnat. Jag är nöjd. Gjorde en tidig start, åt frukost och tog mig in till Stadion för att träffa bästa lillavild och gå på zumba. Det gav mig en energikick och förkylningen kändes nästan inte av någonting.

Sen begav vi oss för att äta lunch - blev kycklingspett med bulgur. Efter det lämnade jag av make up påsen till Amanda, den rätta ägaren. Jag fick en flaska vin som tack. Det var rart. Tog tuben hem, möte zombies och en tant som var helt faschinerad av min mobil; att de både gick att ringa och att den hade en sån där mp3. Hon tyckte det var väldigt smart. Jag kände väl lite: välkomen till 2010-talet, men svarade artigt.

Hem - diska, skriva handlingslista, gå och handla. fastnade i godisfällan tillslut ändå, men va fan det är ju lördag. Laga lammfrikadeller med tomatsås, goda även om såsen inte såg så aptitlig ut. Se ett avsnitt av Angels in America (love, love, love).

Och allt kompanjerat av regn. Det var något fint överdagen. Som vanligt; inga bilder. Måste bli bättre på att fota och lägga upp bilder. Skäms på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0