Fullt schema.

Jag skulle ha varit och tittat på Jonad Gardell ikväll. Han kör Trafiksplats glädjen för parkteatern, gratis och allt. Men vädret kändes inte allt för lockande och jag känner mig lite trött. Ett hemma behov helt enkelt, känns som jag är hemma rätt lite nuförtiden (i mina mått mätt.)

Så det blev att handla regnskor (som stövlar fast mer i skoformat), ta en stavpromenad, laga carbonnara (mums!) och äta den. Nu dricker jag kaffe, och snart slår jag på ett avsnitt av Spung. Sen blir det nog svt:s nya satsning Maestro. Och duscha med.

Ni ser, fullt schema ändå.

Kommentarer
Postat av: lillavild

Så mycket att säga! Jonas Gardell, känns sorgset att det blev sånt väder så vi inte kände för att gå dit! Och jag ska också köpa såna där stövletter! Carbonara är mums! Var tittar du på Spung!? Så bra det var!!

2011-08-23 @ 21:43:25
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

jättetrist med Gardell. Synd att vädret inte var som på tisdagen! jag tittar på spung på min dator. Så pratar vi inte mer om det ;-)

2011-08-24 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0