Knyckare och Diego är mitt metadon...

Jag är en riktigt morningbitch. Med andra ord: en riktig trogen morgonpasset lyssnare. Hur länge som helst har Martina, Hanna och Kudjo haft semester. Hur länge som helst!! Jag minns inte ens när de satt vid mixerbordet sist. Innan midsommar? Precis efter? I don't rember.

Som mitt metadon har jag Knyckare och Diego. Det duger, men det är inte alls samma sak. Jag ser inte fram emot och lyssna på de, det gör jag med ordinariegäng. Eshan lysser ju upp den mörka himlen, det är bra. Men han - Adam - som gör krönikor om dumhet, honom förstår jag inte alls. Han måste vara dumheten personifierad.

Men, nu är det bara 7 morgonpass sändningar kvar tills metadonet tar slut och jag får blir en riktig morningbitch igen. Wonderful!

Kommentarer
Postat av: lillavild

åh jag älskar hanna

2011-08-10 @ 21:36:13
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0