Lägga upp bilder från Prideparaden eller inte?

Bah, man kanske skulle ta och göra lita nytta? Har städat toaletten - det var bra. Men annars? Inget som går till världeshistorien. Plocka lite innan Herr T kommer upp (nattjobbare får sova länge). Diska ska jag också göra, men det får bli lite senare. Ut och promenera står också på scemat.

På tisdag verkar det som jag ska gå och träna. Blir bra! Ser faktiskt fram emot att komma igång, även om jag vet att det kommer vara sjuukt jobbigt. That's life.

Förresten, skulle ni vilja att jag ladda upp lite bilder från Pride? Ni kära läsare får avgöra!

Kommentarer
Postat av: lillavild

Lite ångest att jag inte kommit iväg än! Men det blir nog enklare när man varit där en första gång, och dessutom är två.

2011-08-07 @ 14:01:37
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

Visst kommer det kännas enlare. Måste bara försöka ta reda på om man kan betala för engångstillfällen, känns jääävligt pinsamt att bli nekad i dörren.

2011-08-07 @ 14:42:44
Postat av: lillavild

Ring och fråga :)

2011-08-07 @ 15:02:22
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0