Maturgodiset lurar en!

Försöker vara lite nyttig och väljer att köpa naturgodis som helggott. Och jag vet att det så klart är lika illa med det choklad och yoghurt överdragna nötterna och frukterna som med vanligt godis. Så jag tar bara pytte lite av de med yoghurt. Och satsar mest på nötter. Nog för att de är saltade och rostade men ändå.

Och så inser jag (något jag egentligen vetat) att det är lika illa det. Fan då. Fast, det är ju faktiskt i alla fall lite bättre fetter i nötter än i godis. Och inte lika mycket tillsatser. Det är ju bra. Man ska inte va för hård mot sig själv. Men, ikväll blir det inga fler. Spar de till imorgon.

Kommentarer
Postat av: lillavild

Beror ju på vad man vill ha för diet också. Kör man LCHF är ju nötter perfekt, och godis är big no-no. Nötter käkar jag iaf, istället för godis.

2011-08-19 @ 20:50:35
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0