Så mycket att göra, så lite tid.

Jag har massa att göra ikväll, känns det som. Detta har jag tänkt hinna med.

  • Skriva flera bra blogginlägg (detta hamnar inte i den kategorin)
  • Ladda upp bilder på facebook.
  • Se på avsnitt 1 och 2 av Angels in America. Så jag kommer ifatt SVT. Jag har sett den en gång, men ändå.
  • Läsa latinska citat.
  • Försöka hitta Spung och Spung 2
  • Kolla på en dokumentär om delfinslakt som gick på SVT dox igår. Insåg att jag skulle bli så upprörd att jag stängde av. Men jag vill verkligen se den.
HUR ska jag hinna med allt? Hur? Kvällen är förvisso ung och jag är ensam hemma. Men jag ska ändå upp i hyfsad tid imorgon, ska ju in till stan, äta lunch och checka in Paraden.

Förresten, Happy Pride!!

Kommentarer
Postat av: william

det var mycket;D

2011-08-05 @ 20:27:02
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: lillavild

Spung <3 älskade Spung!

2011-08-05 @ 23:08:25
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0