Sh'bam!

Nu blir det ett träningsinlägg =) Har nu provat på Zumba två gånger. Första gången kändes det rätt koreografiskt avancerat, då var det riktigt svårt med kordinationen mellan varven. Senast var det inte lika svårt med koreografin - men det var jobbigare i stället! Jag kände mig svettigare och flåsigare då. Båda tycker jag är bra. Det ger liksom olika dimenstioner och lite olika träningar.

Veckan som kommer blir det dancearobic. Det bävar jag lite för - tror det är sjukt jobbigt. Veckan efter det har vi bokat in Sh'bam. Det senaste inom dansträning, sägs det. Här ligger man i framkant. Och det ser jag verkligen fram emot. Verkar super roligt!

Det enda jag grämer mig för att jag fortfarande inte har lyckats boka in Afro, de går helt enkelt skitdåliga tider, men skulle väldigt gärna prova det.


Kommentarer
Postat av: Mally

Dansafro är kul...skitkul faktiskt. Men som träningsform??? Njae, blev knappt svettig och flera gånger fick jag gå in på gymmet direkt efter för att få den här härliga känslan av att vara helt slut.

2011-08-24 @ 20:19:36
URL: http://www.mally.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0