Tack för musiken

Såg på "tack för musiken" på svt ikväll. Det kan nog arta sig, Nicklas Strömstedt var faktsikt inte så dålig som jag hade väntat mig. Även om det mellan varven var lite stelt mellan honom  och Ola Salo så ledde han ändå samtalet på ett bra sätt. Dels var det ju första avsnittet, vilket kan bidra, men även det faktum att det just var Ola Salo som det handla om har säkert sin förklaring till stelheten. Det blev väl inte så mycket av ett samtal, vilket tanken är, utan mer av en monolog med inpassningar från Nicklas. Inget fel med det heller, vill jag säga.

Måste ändå säga att när Ola Salo utsåg "Ther's a crack, a crack in evetything, that's how the light get's in." till den bästa textraden blev jag lite varm. Great minds think alike.


Kommentarer
Postat av: lillavild

Jag fick härliga nostalgikänslor när jag såg Ola Salo! Och jag tyckte programmet var riktigt bra blandat med snack och musik, det kan nog absolut arta sig! Niklas Strömstedt var till och med lite rolig! Men jag skrattade så gott när jag såg publiken och tänkte ojoj, för tio år sen var jag också där och trodde jag var så jävla annorlunda.

2011-08-21 @ 02:23:34
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

Ja ungefär så var det =) Ska gå och titta på deras avskedskonsert på grönan, lär bli super nostalgiskt!

2011-08-21 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0