upphittat: smink - är det ditt?

jag har hittat en påse med smink från make up store. Påsen hittades strax efter att ägaren lämnade tunelbanan mot vällingby, runt 19.00 onsdag den 17 augusti. Påsens innehåll var inköpt drygt en timme tidigare.

Jag vill gärna att ni uppger någon typ av kännetecken för innehållet i påsen/vad som står på kvittot för att de ska komma till rätt ägare.

Imorgon ska jag även ringa affären och se om jag kan spåra ägaren på detta sätt. Sprid gärna detta inlägg på era bloggar, så finns kanske chansen finns att ägaren hittas.

Kommentarer
Postat av: lillavild

Du tror inte att ägaren kommer gå till SL:s hittegodsavdelning?

2011-08-17 @ 22:51:29
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

Jo, så kan det vara. men det krävs att nästa person som ser påsen låter den vara - vilket inte alls är säkert. Tyvärr... Jag gjorde en riskbedömning =)

2011-08-18 @ 20:16:25
Postat av: lillavild

Alltså du kan ju lämna in den själv på SL:s hittegodsavdelning tänkte jag :) men det löste sig bra det där ju!

2011-08-18 @ 22:42:49
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0