Kort och gott

Igår var jag och åt middags hos Alexandra. Hon hade det hemkst fint, en så lägenhet jag vill ha. Bara att den låg lite långt ut. Fan att man ska vara så kräsen.

Och vi åt förträffligt god mat, förrät besående av avokado och baconröra med senpas och vinäger. Ljuvligt! Till huvudrätt blev det lax och spenat lassange med keso, soltorkadtomat med mera. Det var gott så jag höll på dö. Sen åt vi saffarnapannacotta, även den ljuvlig men efter det trodde jag att jag skulle dö.

Sen kan jag berätta att jag har börjat sovit "dåligt." Alltså, det här är ju en definitionsfråga. Jag ligger inte sömnlös hela nätterna, men för mig är ca 7 h sömn med en massa drömmar dåligt. Att vakna flertalet gånger och innan klockan ringer är också dålig sömn för mig. Att för att det är såå dåligt att jag blir lidande av det, men ändå. Det snurrar lite för mycket kanske...

Idag blir det att handla, laga mat och se på tvserier. Kanske någon film med? Mmm, en riktig hemmahelg. Gud så skönt!

Nu:duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0