Om jag kunde läsa dina tankar

Skulle vara skönt att hålla rätt spår mellan varven, men mina tankar flyger så lätt iväg. Det bara bubblar där inne, gud vad mycket jag hinner koka ihop på en dag. Jag är verkligen en människa som ser senarion framför mig - bra eller dåligt? Vet inte, jag har som tur vad en höggrad av realitycheck inom mig så jag har koll på vad som är vad. Och det är tur det, annars skulle jag inte verka ens de minsta normal (vad nu det innebär.)

Det skulle vara spännande att se hur andra människor tänker, alltså inte så mycket vad de tänker utan hur de tänker. Alla människor kanske tänker på det som komma skall, på vad som kommer ske? Alla kanske minns och tänker i bilder? Åh vad jag skulle vilja vara en fluga på din vägg, eller snarare en hjärncell i din hjärna.

Bortsätt från detta har jag insett att jag är en mer noggran bloggare nu än vad jag var tidigare. Jag försöker i alla fall läsa igenom det jag skriver en gång - kanske jag hittar något stavfel. Här får ni protestera om ni vill. Och att det blir mer bilder och mindre text. Det tycker jag är bra, så länge det inte går till en överdrift. För lite text är inte heller bra, allt är en balansgång här i livet.

Ta mig inte för på stort allvar just nu, jag har druckit ett par glas vin. Nu ska jag alldeles snart stopa in öronpropparna och krypa ner under täcket.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0