Otippat inlägg: träning

Igår frågade en vän mig om vi skulle börja simma ihop. Det tyckte jag lät som en bra idé, jag behöver verkligen börja träna igen och att göra det med en vän har flera fördelar.

1, Du har någon som drar dit dig när du verkligen inte har lust.
2, Du får träffa din vän.
3, Det blir med ens lite roligare än att bara träna.

Sedan när jag kommer hem, så frågar en annan vän om vi ska börja gymma. Det låter ju också bra, inte för att jag någonsin kan se mig själv gymma på ett gym med andra. Men va fan - har jag en kompis med mig blir det lättare.

Så, det verkar ju som att jag ska börja träna i höst. Om det nu finns någon högre makt (vilket det troligtvis inte gör) verkar det som den har bestämt sig för att jag ska börja träna. Nu kommer den svåra frågan - vad ska jag välja? För är det verkligen troligt att jag kommer träna mer än en gång i veckan?

Fast - satsar man på stjärnorna så kommer man till trätopparna.

Kommentarer
Postat av: lillavild

Ha som mål att träna åtminstone 2 ggr i veckan så kan du simma en av gångerna :)

2011-07-09 @ 23:33:43
URL: http://lillavild.blogg.se/
Postat av: Miss M

Så jag tänker =)

2011-07-10 @ 00:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0