Recension: Sardin

Recension: Sardin

Trångt som en sardinburk, alla gånger. Vi satt ute och åt, så vi led inte av det, men jag kan tänka mig att om man sitter inne blir det lite jobbigt, eller mysigt. Beroende på hur man ser det...

Sardin är ett tapas ställe, så det är smårätter som gäller. Jag beställde rosmarin och apelsin kyckling, och fick helt oväntat aoli till samt potatiskylfort och ännu mer aloli med en tomatsås jag inte minns namnet på. Mycket gott, och jag blev mätt så det räckte. Till detta dracks två utsökt goda spanska öl, som jag inte minns namnet på. Min vän beställde sparris med någon slags mandelgrejs på och någon ost, skulle gissa parmensan, samt någon slags sallad med räkor och lax, som var upplagt i ett coctailglas. Hon tyckte väl att de var lite futtigt med fyra sparrisar för priset hon betala, men annars blev även hon mätt och verkade nöjd.

Men det som var det riktigt fina med detta ställe var servicen, wow vilken kunnig och trevlig personal. Och detta gör mer för helhets upplevelsen än vad man kan tro.

Trevligt ställe som jag kan rekomendera, helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0