Tar I-phone semester

Imorgon åker vi till Prag. Det kommer bli en helt suverän resa. Väskan är packad, 12 kilo blev det. Inte så farligt ändå. Bortsätt från att jag inte kommer att förstå ett ord tjeckiska, och jag, som alltid, kommer vara skitnervös inför resan, så är det en sak som grämer mig.

Internetåtkomsten. Med en smartphone blir man jävligt van vid att vara nåbar jämnt. Det kommer nog gå bra, men kännas konstigt. I alla fall första timmarna. Jag ska rappotera till er, och facebook på kvällarna. Ska ha, som tur är, internet på hotellet. Vi får hoppas att det fungerar i realiteten också, annars kommer det nog bli lite jobbigt. Men jag ska nog klara av det då med. Har i alla fall några inlägg som ligger och väntar på att publiceras, så helt dött kommer det inte vara här i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0