Att somna när man skriver

Nu var de några dagar sen igen, måndag apt, tisdag jobba till 17.00, onsdag första hjälpen kurs, hemma 21.50. Imorgon öppnar jag på jobbet, sen beger jag mig ut till Norrtälje för att hälsa på världens bästa Kat. Ska bli sjukt trevligt! Lördag ska jag ut till föräldrarna, där blir det födelsedagsfirande. Och ska försöka träna där med, på deras band. Hoppas jag vågar gå riktigt fort/jogga lite på det. Är ju inte hundra för mina knän, men en gång kan väl inte skada? Kommer hem runt halv åtta på söndag. Kort och gott
Så kommer jag ha begränsat med tid för bloggande även i helgen, men ute från ön kanske jag kan skicka iväg ett inlägg?

Nästa vecka ser i alla fall lugnare, än så länge bara träning, lägenhetsvisning (samma dag)och en eventuell middag med bästa Lillavild som sticker utanför mitt jobb. Och då räknar vi helgen med. Otroligt skönt!

Kan f ö berätta att jag håller på att somna lär jag skriver detta. Tidig sänggång vore kanske något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0