Dagen till ära...

Den korta tiden ute på ön är snart slut. Det har varit fint här, tränat, gått en promenad, sätt en film, sovit. Precis sånt som jag behöver just nu.

Vi firade min och mammas föddelsedag igår. Hennes några dagar tidigt, mina några försent. Jag fick ett presenkort på Åhlens, helt klart blir det hörlurar till mobilen. Mer vet jag inte. Något att ha på sig på nyår kanske. Sedan fick jag Gardells bok med tweets. Jag läste den på en timme och insåg att jag älskar honom lite mer för varje dag som går. Och sist men inte minst en armväska till mobilen. Blir bra när jag tränar.

Idag åker jag hem, en lååång resa. Nästan 4,5 h. Jag ångrar lite att jag inte tog med mig mobila bredbandet. Då hade jag kanske kunnat se en film eller serie eller så. Men det är egentligen bra, då kan jag läsa i min jobb relaterade bok. Den är intressant, men bara för att jag vet att jag måste drar jag på det.. Så kanske det är för alla?

Ett inlägg om en film ska jag försöka hinna med idag med, sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0