En liten betraktelse

Sitter i Älmsta. Detta dödens väntrum (säger man ens så?) som jag skulle kunna skriva en uppsats om. Som, hur jag än letar, inte kan hitta något bra med. Platsen är väl förknippad med för mycket skit för att de ska finnas något bra med den, för lin del.

Bussen rullar vidare, påväg mot Simpnäs och ön. Där jag hade turen att växa upp, den vackraste platsen i världen när ön lägger den sidan till. Blir säkert fint men kort, åker hem imorgon igen.

Spenderade gårdagen i Norrtälje (som jag tycker om betydligt mer än Älmsta) hemma hos Kat. Fina, fina Kat. Som är en sån jävla fighter att jag inte skulle orka hälften. Jag beundrar henne, skulle vara bra för mig att vara lite mer som hon. Båda var dödligt trötta igår. Men, de gjorde inte mig så mycket. Det är märkligt hur enkelt det är med vissa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0