Knopfler och Dylan

Igår var de Mark Knopfler och Bob Dylan. Har inte tid att sitta och skriva ett längre inlägg men ett ord eller två borde jag väl ge det.

Om Knopfler kan jag säga att han verkligen är en bra gitarrist, och det visade han om och om igen......

Dylan då, ja, mina förväntningar var att han mest skulle sitta och sjunga. Min gubben bjöd ju till och rörde sig! Att jag inte kände igen blowing in the wind som kördes på slutet säger väl en del om hur svårt de vara att höra texter (Dylan eller lokalen? Vet inte) och hur olikt de var originalet. Så jag säger så här: det var bra mellan varven och de var roligt att ha sett honom, men, jag kommer förmodligen inte se honom igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0