Dag 18 - Min favoritföddelsedag

Alltså, jag minns inte så många föddelsedagar så där jätteklart. Jag kommer ihåg min fest när jag fyllde.. 18? Det var intressant, kan jag i alla fall säga.

När jag fyllde 19 hade jag en ganska bra föddelsedag då med. Men jag minns inte så mycket av den heller, mest att jag var glad och mådde fruktansvärt dåligt dagen efter.

Den som ligger mig klarast om minter är väl när jag fyllde 23. Den firade jag i Sydafrika, och det är väl därför det känns så levande, för första gågen utan nära och kära. Det var jag och mina medresenärer. De hade gjort ordning en god frukost och hittat en tårta (!) vilket kändes lyxigt. Och så fick jag i present att äta middag ute, vilket också var väldans trevligt. Så har jag förmig att bussen vi åkte med sjöng för mig ocg jag fick en puss på handen av chuffören. Det sistnämnda var lite läskigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0