Dag 20 - Den här månaden

Okej, idag är det den 18 oktober, så vad kommer hända inom den närmsta månaden som är något sånär speciellt och som jag redan känner till? Here it come's!

  • 19 oktober: skolfoto med jobbet
  • 20 oktober: APT
  • 21 -23 oktober: Hälsa på bror i Nässjö
  • 26 oktober: maskerad och dropp in fika på jobbet
  • 28 oktober: färgning av håret
  • 1:a november: Klippning av håret
  • 4: e november: Bob Dylan på Globen
  • 5: e november: gemensamma föddelsedagsfest på landet
  • 14:e november: Föreläsning bra mat 2 (dietist)
  • 16:e november: Fylla 26 år
Så ser min närmsta månad ut. Utöver detta har jag tänkt mig att hinna träna två dagar i veckan, och putta in några andra saker som jag väldigt gärna vill hinna med innan månaden tar slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0