Dag 25: En första

Första gången jag piercade mig var hemma hos Kat. Det var med en kokad nål, som hon stack genom näsvingen. De gjorde inte så ont, som jag minns det, men när jag tog ut den blödde det. Och blödde. Och blödde.

Jag sprang ut till toaletten, varpå jag möter hennes mamma som undrar vad fan vi håller på med (ungefär). Sedan, när smycket ska in så är det så mycket blod och skit att jag itne får in de själv. Så Kat hjälpte mig. Och Trissan, har jag för mig.

Det var första gången jag piercade mig det. Och första gången någon annan tog i min näsa, vad jag vet i alla fall.

Synd att jag tappade piercingen och lät de läka igen. Jag minns det som att jag passade i det...

Kommentarer
Postat av: Kat

Hahaha! Åh herre jävlar, sitter och försöker hålla mig för skratt här på SMV, vilket minne! Ja satan vad det forrsa blod, minns att du gapade för att "fånga upp" blodet så det inte skulle droppa på kläderna medans jag sprang efter en toarulle! Du såg ut att va plockad direkt ur en freakin skräckfilm :D skulle fotat ;) och ja, du passa riktigt bra i näsvingepiercing! :)

2011-11-01 @ 15:34:14
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0