Kära föddelsedagsfen och jultomten

Kära föddelsedagsfen och jultomten!

Jag har varit ganska snäll och kanske förtjänar en pressent eller två. Det får ni avgöra, men i alla fall, om ni vill göra mig riktigt glad har jag en liten önskelista.
  • Jonas Gardell - Har man inget liv får man köpa ett som alla andra
  • Armväska till Iphone (sådana man kan sätta på armen när man tränar)
  • Vetekudde - Här fanns de flera fina (men rosa är inte min färg)
  • Sportarmband till Iphone - exempel på vad jag menar finns här. Så jag har någonstans att sätta den när jag tränar.
  • Högtalar till iphone (rätt små och smida så man enkelt kan ta med dem)
  • Headset iphone (ska gå och prata i det men vara betydligt bättre ljud än den man får med.)
  • Sodastream
  • Ficklampa
  • Smörgåsgrill
  • Iphone vantar
  • En fin adventsstake (föddeldagsfen dårå)
  • Pressentkort till affärer är alltid bra. Förslgasvis typ Ikea och Åhlens.
Vi får se om jag kommer på något mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0