Kvällens idol

Kommentarer på kvällens idol, många som tappa text! Oförlåtligt, Robin gjorde de så ds nästan inte märktes. Men är rätt övertygad om att texten till Alla vill till himmelen går "tappar text, men de löser sig nog ändå" (eller liknande). Av Linnis tappning fick jag ont i magen, men tyckte ändå Andrés var sämre eftersom han hade färre textrader att komma ihåg.

Bäst var Amanda F, hon går från klarhet till klarhet och har blivit en storfavorit hos mig. Amanda P väljer att tolka Kent, vilket hon gör bra men ingen kan sjunga Utan dina andetag bättre än J.Berg så hos mig gör hon sig en otjänst.

Moa vart jag inte impad på, Olle gjorde ett ok jobb jag inte riktigt kunde bestämma mig för vad ja tyckte om. Molly kändes foscerad men är ju en suveränsångerska. Denise gjorde ett bra jobb (men de enda framträdandet som jag var tvungen att fråga om, vilket säger en del) emil överaska positivt! Han ska sjunga på svenska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0