Mitt händelserika liv

Precis varit och tränat, och de hände massa spännande saker!

Först så var en kvinna i 60-årsåldern och en tjej på ca 20 där med. Vi verkar ha lite samma träningstider, för jag har sett de förr. Jag hörde hur de prata i omklädningsrummet och jag trodde att tjejen varit på självförsvar för hon berätta hur man tydligt skulle markera nej och gå därifrån, och sedan hur man skulle göra om de inte gav sig. Det visade sig efter en stund att de prata om hunduppfostran..

Bär jag väl börjat träna såg jag en kille med såna benvärmare jag ville ha. Vågade inte fråga för han sprang fort och stöna ganska mycket. Inte riktigt läge att fråga om sånt då. Och så sprang en tjej asfort! Typ elitfort, tror jag. Ungefär då insåg jag att jag skulle bry mig mer om min träning än andras.

Väl i omklädningrummet råkade jag tvätta håret med duschecremen. När jag insåg mitt misstag tog jag schampo. Men jag undrar vad som kommer hända. Tappa håret? Få extra fint hår? Flottigt? Vi får se!

Sen såg jag ett jättefint lås i en massa olika färger. Jag skulle tagit en bild, men glömde det. Ett sånt lås vill jag ha!

Sist men inte minst glömde jag mobilen i skåpet, men kom turligt nog på det precis när jag gick utanför dörren. Så jag fick springa in med skorna och den låg kvar.

Händelserikt, händelserikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0