Dag 04 - Det här åt jag idag

Okej, dagen är inte slut. Jag ska väl äta middag också, men jag får väl ta och berätta om det jag har ätit idag.

Frukost

En tallrik jordgubbsffil med Pauluns müsli, 2 smörgåsar (här brukar jag ta en crisp och en smörgås, men crispen var slut), varav en var en grovlimpa med fruktbitar, sånt där som är bakat i affären, den andra något fiberrikt bröd köpt från vanliga brödhyllan. Ost på ena, salami på andra. Och Bregott så klart.

Lunch
En liten matlåda med risotto rester, två brödbitar från ovannämnda fruktlimpa med bregott.

Ikväll ska det väl bli korv i ugn, tror jag. Herr T får laga maten. Kan väl tycka att det har varit ovanligt mycket bröd idag..... Men jag gillar ju bröd, bröd är gott. Tyvärr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0