Dag 06 - Min dag

klockan ringde vid 6.00 och jag steg upp och gick till jobbet. Till min förvåning så var jag på jobbet redan 07.10, en ovanligt snabbresa. Tog det lungt en stund, började inte förrän 07.30. Sedan arbetade jag fram till 16.00 då jag tog mig iväg och träna. Idag kändes det riktigt bra att träna!

Duscha,ta bussen hem och se på en film medan jag åt en lowcabbar till middag. Lite slösurfande, sen blir det Idol och House.

Inte en dag som kommer gå till historien, men träningen gick bra, filmen var helt okej och mina kollegor kommenterade på att det syns att jag har gått ner i vikt. Så jag är glad!

(Och sjukt imponerade över att jag han med att skriva detta inlägg, det trodde jag inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0