Det känns perfekt

Veckans konstigaste, utan tvekan, var när jag hörde låten "Det känns perfekt" på radio. Direkt när jag hörde låten hörde jag att det var Jocke Berg, hans röst känner jag igen... jämnt. Jag blev lite förvirrad, visste inte att han hade en solokarriär. Inte för att jag har stenkoll på Kent längre (väldigt dålig koll faktiskt) men nya skivsläpp brukar jag inte missa.

Så jag googlar det. Och inser att det är ledmotivet till bilar 2. Och jag blev så chockad och förvånad att jag nästan inte hade ord. Han är typ den sista jag skulle kunna tänka mig göra en låt, nej fel av mig, sjunga in en översättning av en låt, för en film av Pixar. Jag har bara två förklaringar. Pengar eller att hans ungar vill det. Eller totalt sinnesförvirring.




Personligen tycker jag inte det är bra, men inte sååå illa. Lite som han vacker utan spakel. Men, det är ett rätt kasst betyg för att vara Jocke Berg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0