Märkligt med mobilblogg

Har bloggat en del från mobilen, konstig sak dock: kan inte se de inlägg jag har skrivit via mobilen på min första sida på bloggen, alltså när jag har loggat in. Den syns ju så klart på bloggen. och kommentarer verkar jag inte kunna läsa på mobilen av någon anledning, så om jag inte svarar på era kommentarer kan det bero på att jag inte ser dem. Eftersom jag inte ser inläggen kanske jag inte heller ser kommentarer menar jag. Annars så har jag kollat på Idol och ätit B&J ikväll. Det är riktig lyx det. En dag ska jag skriva om nya Idol året, vem jag hejar på och så. Kanske imorgon? Vi får se. Står på schemat att gå och träna imorgon. Och på söndag. Jobbigt? Ja. Nödvändigt? Ja. Fan, man ska inte ha nästan en veckas uppehåll. Inte bra för motivationen. Vilket dravel det blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0