Mitt hektiska liv.

Mina möjligheter att blogga är numera... bortblåsta? Denna vecka har varit helt omöjlig att hinna med, jag har haft alltför mycket inplanerat.

I måndags var jag och klippte mig. Det blev ungefär som förra gången men jag trivs i den frisyren. Så blir det färgning nu på måndag. Det är jag lite orolig för, han som ska färga mig prata inte svenska. Kanske får rosa hår, vi får väl se.

Sen var det tisdag och dags för träning. Dancearobic. Det vidrigaste ever, jag trodde jag skulle dö. Eller i alla fall gå därifrån, men jag stod ut och ledaren hige fivade mig och sa bra jobbat efteråt. Det kändes rätt bra ändå. Men aldrig igen. Jag lovar.

Onsdag begav vi oss på en omväxlande handling, bunkra på Willys och ÖoB. Höst innebär hamstertider, som ni alla vet. Så, då var man också hemma ganska sent.

Torsdag var väl förvisso inget speciellt, men då har jag ju mina sena dag på jobbet.

Igår, fredag, var det konferans och kick off hela dagen. Konferansen var givande, och kick offen trevlig. Maten var god (trerätters, jordärtskockssopa till förrätt, entrecot till huvudrätt och kladdkaka med amarettogrädde till efterrätt) men jag blev alldeles för mätt. Sen var det bowling - vilket jag verkligen är helt värdelös på men jag gör mitt bästa och tycker att det är rätt kul ändå. Det gäller att bjuda på sig själv. Efter bowling gick vi vidare till eken och tog en drink och sen hemgång. Jag var väl hemma runt halv ett, lite lagom så där, men kunde inte sova till längre än kvart i nio. Så jag känner mig något trött.

Så ni ser, bloggen hinns inte med. Men under dagen ska jag bättre mig. Jag har, förstår ni, inga storslagna planer för idag. Känns jävligt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0