Ny hårfärg

Varit på hårgänget och färgat mitt hår hos Simon. Och nu har jag en sjukt fin färg, brun och så att att den riktigt skimmrar. Fantastiskt. Var bara ett problem. Frisören prata engelska, det sades att han förstod svenska men jag prata engelska ändå. Så ska man artigt konversera. Pub, tror jag klara mig. Även om jag eventuellt sa att ölen va får istället för billig. Men han fatta nog ändå, vart i alla fall inte allt för mycke pratat utan bara på det där artiga sättet. Så kom jag underfund med att han var bäst på att schamponera av de fyra olika personerna jag varit hos på hårgänget. Det gäller ju att ta i lite, det är ju då det blir så där skönt. Har alltid tyckt att hårtvätten är något av de bästa när man klipper sig. Lovar att bild på håret kommer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0