På g att bli frisk?

Jag har försökt låta bli att skriva om min sjukdom. För jag vill inte gnälla. Och att magsjuka är svårt att få till trevlig läsning. Men nu börjar jag gå mot ljusare tider, så då blir det inget gnäll inlägg utan ett pepp inlägg.

Idag har jag kunnat äta frukost! Hurra! Det ledsamma är att jag missar The Arks avskedskonsert på Grönan. Sorligt, men jag kan inte göra så mycket åt det. Har, som tur är, ändå sett de förr.

Så, nu ska vi se till att bli frisk. Och så tackar jag min lyckliga stjärna för bärbar dator. Då kan man göra det mesta från soffan och sängen.

Kommentarer
Postat av: Kat

Hej min vän! Skönt att höra att du är på bättringsvägen :)

Och tack för DIN kommentar! Jag trooor iaf jag förstod det mesta av den. Om du kollar kommentarerna på min senaste status på fb så får du läsa slutet på den "diskussionen" som ledde till mitt "provocerande" inlägg ;)



Oh! The Ark! Minns så väl mitt första Hultsfred år! :D Jag hade tappat bort ALLA på USCB Allstar och gick i det regniga kalla skitvädret för att leta efter er på The Ark-konserten (naivt? Haha, nää inte alls)! MEN! Det va ju aningen för mycket folk där för att jag skulle göra allvar av den tanken. Och han... Ola? Gjorde mig äcklad och sur, så jag gick till campet och hittade en bedrövlig T* som jag tyckte skulle hålla mig sällskap men han va för full, och i vårt tält hade Th*****'s "punkdunk" vält över min sovsäck och var dyngsur! ^^ Vilka minnen!



Tråkigt att du missade konserten, vet att du diggar dom :(

2011-09-17 @ 08:39:11
URL: http://weibchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0