Söndagar, du älskbara sak.

Jag gissar att ni har läst det här inlägget förr. På min blogg, eller någon annans. Men jag måste säga det igen: jag fulkomligt hatar söndagar. En del är värre än andra. Idag är en sådan.

Känns som varje minut är ett steg närmare ett dödsstraff. Hängning eller så, jag riktigt längtar till måndag så jag slipper denna känsla. Och det blir alltid värre när man har varit sjuk, som i detta fall, eller har haft semester.

Jag kommer inte på något vettigt att göra, man gör det man måste, städar lite, tvättar, tar en promenad. Kollar samma saker om och om igen på mobilen, spelar wordfeud. Ingenting som kommer att förändra världen. Tar inte tag i något utan låter bara klumpen i magen växa sig allt större.

Det värsta är att alla andra är lika inaktiva. Ingen skriver blogg inlägg, så jag i alla fall har det att göra. Folk uppdaterar inte sina facebookstatusar speciellt flitigt. Ingen gör någoting, känns det som. Eller så har alla andra fullt med roliga aktiviteter. Och det är fanimej ännu värre.

// Bitter 2011

Kommentarer
Postat av: Kat

Skulle i vanliga fall hålla med dig, speciellt efter som söndagen var den sista dagen på min semester... Så idag ska jag tillbaka i ekorrhjulet! Men, igår tog jag mig i kragen och berättade för mormor och morfar om bebben, så jag är riktigt nöjd med min söndag - för en gångs skull ^^

Är du frisk och tillbaka på jobbet idag alltså? Blås inte bort i rusket!! <3

2011-09-19 @ 07:07:18
URL: http://weibchen.blogg.se/
Postat av: Moa

jag är frisk och tillbaka. Måste va skönt att ha det sagt!

2011-09-19 @ 16:56:09
URL: http://ettgomtbehov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0